Interesse om in te schrijven?

Als je kennis wil maken neem dan contact op via 03/658.00.40 of info@marnixschool.be.

Zo kunnen we een individuele afspraak maken om elkaar beter te leren kennen.

Op de BMS zijn er dus geen algemene kennismakingsmomenten, enkel individueel en op afspraak.

Inschrijvingsprocedure:

Alle informatie omtrent de inschrijvingsprocedure kan je hier vinden.

Instapmomenten:

• Kinderen kunnen worden ingeschreven vanaf de leeftijd van 2,5 jaar. Voor deze kinderen gelden de volgende instapmomenten:

• Kinderen die 2,5 jaar worden in de periode zomer – herfst worden toegelaten de eerste schooldag na de herfstvakantie.

• Kinderen die 2,5 jaar worden in de periode herfst – kerst worden toegelaten de eerste schooldag na de kerstvakantie.

• Kinderen die 2,5 jaar worden in de periode kerst – krokus worden toegelaten de eerste schooldag na de Krokusvakantie.

• Kinderen die 2,5 jaar worden in de periode voorjaar – Pasen worden toegelaten de eerste schooldag na de paasvakantie.

• Kinderen die 2,5 jaar worden in de periode Pasen – zomer worden toegelaten de eerste schooldag na de zomervakantie.